profile chat entries credits +follow home



: '/ hurmmmmm SORRY .
Saturday, March 5, 2011@11:53 PM
hurmmm aku mintak maaf : ' //
it's all my fault . huh okay aku mengaku sejak kebelakangan niee ada something yang tak kene aku rasa dekat diri aku niee . hurmm akuu pom tatau apa .aku suka buat orang marah , buat orang benci dekat diri aku kan . aku memang budohh ! hurm akuu mintak maaf sangat dekat ..
firstly dekat abah and ibu . aku dah banyak buat diorang marah . hurmm anys mintak maaf taboleh jadi anak yang baik T.T (6/3/2011) akuu tatahu apa yang buat abah marah sangat . aku pom pelikk . time tuhh akuu bawak adekk jalan , then masokk keretaa abah marah aku cakap aku tak reti jaga adekk . kenapaa ? apa salah aku , tak betol ke apa yang aku dah buat ? hurmm tapee aku tanak lawan cakap abah aku just diam : 'D  thanks abah dah kasi advice banyak kat anys . hurmm menangis aku haritu . HA HA rasa kelaka pom ada tengok aku nangiss .
second to my lovely heart  siBERCAPITAL ' hurmm you i mintak maaf k ? you call i , i asyik letak jehh . actually tanak you dengar i kene marah dengan abah and menangis . hurm soryy sesangat tau . i nangis bunyi terok nnti you gelak :' D haha hurmm . and alsoo i taksuka you dengar i sedih nnti you pom GEDIK copycate nangis i . hurmm  sayang youu :'/ tahap gila babeng tau ! hurmm and one more i tamau you sedih lagi tau . dah ushaa pom blog you . you sedih lagy i dekeh kepala you . haha hurmmm gelak you buat i pom nak gelak . haha so jgn nangis tau tamau tamau ! haha 
besties CAPITAL i hurmm soryy kauu takk answer call kau . hurmmm aku tenshion terTIDO . hurmm taktauu nakk buat apa , at the same time battery aku pom maty . hurmm soryy tau ! aku harap kauu paham : ' ) 
ILOVEYOU ...