profile chat entries credits +follow home



Thursday, May 19, 2011@1:24 AM
FINALLY
hmmm at 16th of MAY 2011 perkataan SINGLE mulai menghantuii diri aku lagi . 
haih -.- okay fine *(!) salah aku , cause aku yang mintak clash dengan kau . cause aku rasa agak bengang sikit time tuh . taktahu lahh pasal apa . modd perempuan kan =,= akuu nak mintak maaf cause buat kau mcmtuh . okay kita selalu gaduh kan aku memang rasa kita takboleh nak kekal lama . i'm sorry dude errr " okay kauu tipu aku pasal smoking , aku mati-2 percaya yang kau tak buat . then last-2 kauu jugak yang mengaku kan . hmm okay maybe semua orang akan kata small matter jeh beb . tapii bengang kot kau tipu aku . time tuh aku ingat kauu nak pujuk or reda kan aku , tapi kau saja nakk bagi aku marah lagi kan . haih -.-' akuu message kau tak reti nak reply kan . kauu asyik nak call aku jehh . lastly kan aku dah terkeluar kan perkataan CLASH . sorry lahh cause buat kauu mcmni . hmm kita still boleh jadi friends kan . ILOVEYOU </3