profile chat entries credits +follow home



Tuesday, June 28, 2011@2:46 AM
huiihuiiii ><' heee dah lama gilaa tak update blog right ? err' rarely online actually . huh , tulahh result pun terok kan , memang bagus pon takyah online . online makes me hurt tahu . hmm mesti orang tanyaa kenapaa kan . huh online jeh nampak benda yang saya taknak , itu yang mmbuat kan sakit hati tuhh . okay taknak buat mata bengkak macam tak tido setahun . haha ;D
okay actually miss gilaa dekat blog nih kan . haha teman aku if tengah sedih . UNTUNGLAH ADA BLOGG ^^ . hahaha haihh banyak story berlaku sepanjang aku jarang online nihh . bilaa open jeh facebook tuhh macam-2 benda ada . haih yang sedih tuh takmauu tuhh . okay , nak ceritaa sikit about , my bestie's siCAPITAL N ;') okay imiss her SO MUCHH MORE ! saya mula terasa kita dah tak serapat macam dulu balik . haih -.- tapi actually terpaksa tak kesah . cause you kata banyak problem kan sayangg ? :') it's okay TUHAN sentiasa ada dengan kita kan . IMISSYOU NUR AMANINA BINTI AHMAD RAZMAN . 
haha wanna know somethig , i'mma super busy woman sekarang . actually takdelah busy mana pon kan , saja jeh buat diri tuh busy cause taknak ingat bendaa .... okay enough ! taknak ingat . hmm hidup saya sudah tak terurus . haha bagus . folio yang satu haram apa tak hantar lagi . cikgu asyik mintak jeh , boleh tak sabar ?! nih yang nak marah nih . huhhh ~ okay chill . hee ,  it's all because i always thinking of you . haha ;'D takde kerja kan . haih SAYA MISS AWAKLAH ! kalau awak ada dekat sini dah lama saya jerit kuat-2 macam time kita gayut dulu . hmm :'( 
YOU .. imissyou so much ! i missyou , imiss youu , imissyou ! erghh . hahaha hmm kenapaa lari diri dari saya ? okay , awak asyik off phone sekarang . saya call banyak kali 'SORRY PLEASE TRY LATER' okay fine . takpe call jugak kan . hmm tapi you still ignore . i want you back , can i ? hmm bila i online , you pon nampak i online macam lari jugak , tetibe off IM . okay fine . hmm YOU DP COMEL SANGAT ! </3 okay . hmm besar sangat ke salah saya ? haih . entahlah , besar sesangat kot kan . haha x'D hmm i hope you happy with your new life . and i want you to know that i loveyou so much . 
and another story : ) saya ada admire sorang budak yang sangat comel d FB . tak dapat nafikan dia memang baik gegilaa . sukaa dekat diaa . okay nak ngaku dia dah buat kan aku lupa siCAPITAL H . but now , he do the same thing like what H do to me . haih nasib nasib -.-' tetibe tangan gataii open page dia , 'IS IN RELATIONSHIP .....' nah ! ambik hang . haha x'D berayor jugalah aku kan dekan si AYEN RUSSEL | SCHA CALZINI II tuhh kan . it's okay , GF you comel btw :') kitaa BFF right ? if anything problem text saya jeh okay ? hee ;DD
WHAT A LIFE  T.T
haha adeh semuaa boleh berubah sekelip mata right ? bestie's saya selama nih pun dah berubah . she's got a new bestie's haha . nevermindlah . FOREVER ALONE it's pretty much better , hahaha x'D okaylahh . on nih pon dekat cc . next time update lagii . hikhokk ~
ILOVEYOU H"

MADE MY DAY : PUTERI AQILAH | SCHA CALZINI II | AYEN RUSSEL | QYLAA LEXXY II </3