profile chat entries credits +follow home



Monday, June 13, 2011@4:22 AM
okay hi heii ! err ' hmmphmm aku dah mula sekolah balik tadi . haih okay lah kan harini , tade lah buhsan sangat kan . haih -.-' pukul 6 bangun abah gerak . then kemas jadual . lupa nak prepare awal-2 . haha last-2 minute jugak nak . hahaha xD then pukul 7.10 masok sekolah . wehh nak tahu tak ! assembly harini memang macam harem . haha ya allah , si PENGETUA bagi ucapan diaa tuh nak setengah jam baru habis . tahu lah rindu kitaorang yang dah lama tak dtg sekolah nih kan tapi takpayah lah sampai nak bagi kitaorang tertidur dekat dataran sekolah tuh . haha . aku usha budak-2 lain dah tersengguk-2 dah . haha kesian d'org . haih . then yang buat lagi panas pulak , kene tahan time apotcheck cause takde tanda nama . haih sumpah sakit hati , bukan aku nak . masalahnya si cikgu aku yang tak kasi lagi kan . siak betoii ! hahaha ;D nasib baik si SCYAA HONEY ada kan , teman saya jugak . haha bergosip lah dengan diaa . hahaha . err actualy dia ada good news yang mmg buat aku schocked nak mampus tau . haha baca dialog nih .
scyaa : weh kau nak tahu tak siCAPITAL  pernah story dekat aku yang kau pernah couple dengan dia , betol ke ?
aku : ehh tak pernah langsung lah wehh . hahaha biar betol !
scyaa : betol wehh , dia kata kau clash dengan dia sebab kau curang . 
walamak wehh ! haha syiokk pon ada dengar , nak gelak pon ada dengar . haha tergelak pulak aku kan . hahaha xD wehh tapi sumpah dia comel . SCYAA kau memang buat aku angau dekat dia balik lah ! haih -.-" dia dah lah comel sweet gituu kan . hahaha auww malang nyaa dia ada relationship lah . hmm :( it's sokay lah . haha aku still ada capital H . haha hmm #ILOVEYOU . hikhokk ~ haha and lepas kene ceramah dengan cikgu disiplin , kitaorang pon masok lah kelas kan . haih , tetibe guru kelas aku dtg kataa kelas kitaorang kene cucuk . haih -.- berdenyut kot ! dah lah nurse dekat situ langsi gampang . babi betoii nak sound-2 akuu . pk bagus . haih sakit hati jehh ! hurrr " . 
WHAT A SUCK DAY ><"