profile chat entries credits +follow home



Friday, July 22, 2011@4:15 AM

heii what up peeps ;PP heee here i'm coming back . HAA
okay tak lama pun nak update nihh ambik masa sekejap jehh . nak kenal kan budak comel dekat atas tuh haaaa . nama diaaa tuh orang dokk panggil dekat fb FARRA LAUTNER haaa tuh diakk ! sedap dokk ?! hahaha hotsentap di fb nihhhhh . hang tengok dia pakai tudung . lahhhh maniss sungguh nahh ! hahaha comel habiss kakak aku nihh . bhahaha sukaa lah tengokk diaa . acehh ><" kau jangan nak bangga sangat lah kan . hehehe haihh tak silap aku .. entah lah aku lupa lah umur diaaaa =.= hahaah sorry babe ! heeee gambar diaa beratus kot like . pastuh dok kata aku hot padahal dia lagi hot , aku cool cool jehh . heee and one more thing . dia sedikit gilaaaa tau . haha p/s : beware of dog (!) hahah okaylahh . she's mine ! ILOVEYOUSOMUCHMORE lahh (!) </3