profile chat entries credits +follow home



Saturday, July 30, 2011@7:33 PM
ONE DAY

haiheihoi :) 
huh okay today is SUNDAY , and i've got nothing to do -.- what a silly day . Huh sumpah mendap gegila harini . Actually tinggal beberapa jam jeh lagi nak masuk BULAN PUASA . HAHA tapi yang malangnya baru first day puasa aku dah takboleh nak puasa . Aduhh spoiled betoii , baru azam taknak tinggal . Tengok-2 . haihh (mengeluh panjang) it's okay lah , bukan kehendak kita pon kan . Haha hmm okay now tengok , TRIAL pun nak dekat . Weh cuak nyaaa ! heh :3 kakak kata do the best for trial . Kalau dok phone .. no no no . Haih hope boleh buat . Semuaa wish GOODLUCK dekat aku . Thankyouverymuch yee wehh </3 hahaa hopee korang yang hadapi trial pun do the best okay ? caiyokk >_< hahaha . And and one more thing huh aku tahu aku memang tak PERFECT and sudah semestinya membuat kesilapan right right ? Heh betoilah tuh . haha so nak mintak maaf lah kan if ada buat salah dengan korang : * and korang punya kesalahan pun aku dah maaf kan just pada yang tertentu jeh ' haha xDD JOKING ~ 
heheh and and lupa nak cakap SELAMAT BERBULAN PUASA pada umat islam yang menyambut bulan puasa , haha . haih harini takde activities langsung nak kemana . huh ada planning dengan afiz nak ke mc'd tapi qylaaa pun tak reply pape text pun . heh :3 okay biarlah jehla ~ duduk rumah lagi hebat . nak exam kan ? kene lah study hard . actually study takpenah ada pun dalam kamus harian . tapi kali nih kene buat betol-2 lah kan . haha xD okay tadi pagi terbangun pukul 7.50 a.m awal dokk ? ><" haha nih haa sebab pakcik AZZIM tuhh haa mengangu kita tido jeh . haha it's okay lah . then tengah baring tetibe mimie masuk bilik . dia bawak disc cerita SEKALI LAGI CINTA heh layan jehlah kan . best jugak ceritanyaa , heheh :/ mengalir airmata aku nengok cerita tuh . haha malu jeh . tapi moral of the story tuh memberi penuh makna dekat aku . tengah kemas katil aku terperasan something . huh -.-" benda nih memang mengangu fikiran aku sampai sekarang . okay aku tak patot cakap benda tuhh . hmmm T.T tapi yang pasti benda nih buat aku confused sampai sekarang kot . and aku tersedar something yang aku buat pilihan salah .  nak cerita dekat sape pun taktahu . haih . hmm actually aku still .. huh nothing lah . haha :'D hmm okay bye .


Lot's Of Love ;
     anyss turner ;D