profile chat entries credits +follow home



Saturday, July 16, 2011@11:30 PM
 whatt up peeps ^^_
haha i'm back ! hikhokk " haha okay nak update blogg lagi . actually dah boleh online balik , cause dah ada BROADBAND balik . haha yeayy (!) seronok gilaaa . tapi tak habis-2 kene bebel dengan ibu + kakak -.-" ayat d'org : " anyss jangan kerja nak online jeh , kau tuh nak exam " okay foinee . haihh takbolehh nak melawan nanti tak pas pulak aku punya exam . huh another 2weeks left nak TRIAL exam ! GRRRR " tension nyaaa . haha tuisyen class aku ponteng apa nak jadi pon tatauu lahh . hidup-hidup (-______________-)" .
okay itu bukan TOPIC segalanyaa yang aku nak story . sebenarnyaa betol-2 dah buat life baruu . hehe okay rarely pegang phone sangat sekarang . cause kalau pegang phone nanti teringat pulak si "H" and the old memories . huh . bernanah jugaa dengar advice + ceramah dari NYNA RAZMAN | SCHA CALZINI II | PUTERI AQILAH errr . hahaha ayat d'org memang pedas suruh aku change life aku . okay memang tak dinafikan , at first takut  | penat | sedih | kecewa gila bagai lahh . tapi bila pikir balik ayat d'org kan . betoii jugaa apa yang mereka cakap . sampai bilaa aku nak mcmni , QYLA kata aku nangis airmata darah pun DIA takan datang balik . okay dah ubah life aku . aku harap better dari sebelum nih . heheh :3 okay HOPE YOU HAPPY UNTIL FOREVER AND EVER :' D haha . okay sekarang nihh banyak betul problems melandaa diri aku . acehh ( AYAT BAKU ) haha ramai sangat sekrang suka carik masalah dengan aku sekarang . tak paham betoii =.= nak kata aku carik pasai idoklerr jugakk kan . haha and aku nak pesan dekat kau wahai minahh : ) ' apa aku buat depan mata kau semua kau nak mengata bagai , kau pikir kau dah perfect sangat kahh ? haih tak paham aku . takpenah and tak terlintas pun aku nak meng'kurtad engkau kan . nak kata aku GEDIK lahh apalah . memang aku akui aku memang gedik . so what ?! takpenah kacau hidup kau lah weh . kalau nak cari masalah cakap wehh . bak datang sini kau punya masalah . haha kau cermin sikit diri kau tuh sebelum nak mengata lebih-2 pasai orang lain . puihh ! huh dah penat lah dengan life yang mcmnih . membe-2 pun haih . Laughing, smiling, crying, screaming. You’ve been through it all. You see, while everyone is walking out, I’ll be the one person, the only person, that stays. I’m not going anywhere.” ini kata-2 aku untuk korang yang bernama BESTIES . half dari korang ada yang dah berubah . okay takpe ^^" huh tulah orang selalu cakap kawan time susah memang susah nak dicarii kan . time aku susah ada yang ada | yang buat-2 dengaa jehh | haih lantak pi lah . malas nak pikir dah . kan syiokk if life nih forevaa after HAPPY jehh ! whoaaa mesti dalam dunia nih semua senyum jehh sampai nampak gusi . HAHAHA c|: okay kalau dunia nih takde undang-2 + 
haha syokk gilaa lah kan kalau macamtuhh . nak HANGOUT bebas kemana jeh | BAWAK MOTOR KERETA BEBAS TANPA POLIS | PARTY LIKE A ROCKSTAR heheh berangan lebih jeh sebenarnya . haha xD bungok . okay and last nak story pasal fake -.- errr " fuck gila dohh orang mcmgini . haih rasa nak buang dia block sekali . haha tolong lah jangan jadi fake . jadi diri anda yang betol lagi hebat dari buat penipuan pakai pic orang kan . haha
the end lapfchiuu </3

written by 
    anyss turner : )