profile chat entries credits +follow home



Sunday, July 24, 2011@3:09 AM
YEAHMAN (!)

HUH ='= okay hi (!) assalamualaikum :)
hmm harini (24/07/2011) whioaaaa baru rasa and tersikit sedar , yang saya sepatotnyaa boleh hidup tanpa mereka yang memang tak perlukan aku . P/S : huh paham pahamlah sesiapa yang terasa :) penat dohh , asyik kene macamni . aku takesah lah korang nak buat apa sekarang -.- yeahh perkataan 'LONELY' memang superb kene dengan aku :'D aku rasa itu lebih hebat kan . bak kata QYLAA ' ANYSS KAU KUAT (!) ' hehe aku ikot cakap kau , and aku kuat . heehee . aku tatahu lah maybe kau aku percaya kawan :) hmm sedih ? ofcourse memang terang terang ada dalam hati nih haaa . kalau aku boleh bukak , aku nak tunjuk macamanaa feelings aku sekarang bila kene macamni T.T heh tapi it's okay . tanggung nih sesorang memang best . haha okay now rule baru . sukahati lah nak friends dengan siapa sekarang :D | ignore lah korang yang nak tegur aku ke tak kan kan . haha ehh bukan kau tau jangan terasa (!) haihh kau nih =.=" okay nih aku tuju kan dekat orang yang tertentu jeh . haha kau kau . okay exam pun nak dekat , rasanya tak baik berdendam right ? sorry lah kawan kalau ada salah yerkk xD heee . okay now aku nak story pasal semalam :) semalam hari kantin SEKOLAH MENENGAH SERI AMPANG . haaa then then pepagi dah bangun cause SCYAA DOMO dahh call , suruh bangun siap . then pergi rumah AIN RUSSEL II + SCHA CALZINI II  pastuh gerak aah pergi sekolah . ramai jugak lah kan aku jumpa . heh : 3 boleh lah sambutanyaa . banyak budak datang . include hotstuff hotstuff ipoh . haha acehh >_< ahaaa tapi memang sumpah memenatkan and memeningkan . d'org tak habis-2 ajak masuk rumah hantu dah aku taknak takboleh nak push jugak brader :) hehe then semuaa buat kepala sendiri nak masuk , tinggal aku sorang . huh dah mendap rasanya plusplus HOT balik lah rumah kan . haha . then take time tunggu QYLAA LEXXY II  nak sampai cause ajak aku temanyaa ke parade beli present afiz hamzah ^^ hehe syiokk habiss . bukan jeh afiz , aku pun dapat . kasut | baju | bagai lahh . hampit rm200 untuk aku jehh . haih thanksyouverythemuch lah qylaaa (!) heheh tengok wayang dengan qylaa's family . haihh sumpit penat 6jam jeh dekat sana . haha tapi puas hati gila cause dapat apa yang nak kan . haha thanks tau qylaa </3 pukul 9 baru balik . haha apa apa pun kaki aku sakit babi . haha thankss QYLAAAAAAAAAAAAAAAA (!) and and one morething hihi c|: aku rindu capital H (!) dia dah lama hilang . rindu dia sesangat . nak text taku mengacau . hmmmmm :/ and KAU aku jealouse tengok kau (!) sayang apa semuanyaa jealouse gila . hmmm sabar jehlah . dahlah rapat dengan membe aku . hmm it's okay . LONELY (!) YEAHMAN (!)