profile chat entries credits +follow home



Tuesday, August 23, 2011@10:50 AM

assalamualaikum :)
heeee heii peeps . huh okay last update jumaat yang lepas , now rindu sesangat kau blogg . heee nak update lagi ! wahaha xD huh okay , now i got a problems . and setakat nih takde siapa tahu lagi , except membe TER'gedik abad ini yang duduk sebelah aku dekat sekolah  SCYA DOMO :') heee hmm thanks kau selalu dengar aku . hikhik ><" huh okay exam punya result dah keluar . huh takde A and lulus , FAILED ada jugak kot T-T huh taktahu lah kalau ibu dapat tahu macamana . hmm anyss mintak maaf caused tak buat yang terbaik :'( takpee PMR anys hope takkan hampa kan ibu abah . iloveyou guys ! </3 huh aku taktahu lah sekarang rasa teruknya diri aku . heh :'3 dekat rumah memang seriously kata aku punya gaya macam orang dah mati laki . haih haha x'p hmm yess aku kehilangan semuanya aku mengaku :') bestie's | family | KAU | and also YOU my love <3 aku terasa sangat pasal semua tuh . hmm jyeah :'D orang yang selalu aku kutuk (scya domo) now dia lah selalu yang ada dengan aku even kekadang kau agak bengap sikit , hehe :'p okay firstly family . abah and ibu aku rasa banyak sangat buat salah dengan korang T.T melawan memang bak kata orang number satu lah kan . huh taktahu lah , risau jugak ibu sebut anak derhaka kan :'( hmm now i'm alone kawan takde apa semua takde . haihh second jyeah bestie's dulu yang selalu gila-2 dengan aku . haha now dah ada new bestie's so memang aku d'kebelakang kan :') it's okay if itu yang boleh happy kan korang . haha aku bukan lah kawan yang HEBAT and SEBAGUS yang korang nak . memang bila time susah cari aku , tapi bila senang jauh betul kedudukan aku dengan korang . aku tahu aku sapee x'D nice gila perangai korang . hehe KAU pun ! memang ignore aku sesangat . kalau tak dulu sehari mesti ada 2 or 3 text kau message aku . bila aku bukak inbox : ' ANYS' heee memang aku tersenyum jeh harituh . hmm but now . memang kau dah ada yang lain kot kan . nevermindlah :') i'm still love you . heee joren ><" haha and you bie :') i mintak maaf memang selalu buat you macam-2 . hmm i tahu i bukan lah gf yang terbaik kan . hmm sejak beberapa hari nih kita asyik gaduh jeh . taktahu apalah kene kan T______T i mintak maaf sayangg . hmm salah i kan , sorry tau . hope kita jadi macam dulu balik . weh walaupun korang buat macam-2 dekat aku , aku still sayang korang :'D hmm ILOVEYOU ! kbai .