profile chat entries credits +follow home



Wednesday, August 10, 2011@10:03 AM
hai :' ) 
hmm now 12.07 a.m aku updated nih ( sambil menangis ) haha actually aku sedih tengok bestie's aku sekarang . hmm huh -____-' kenapa semuaa jadi mcmnih ? okay now actually atas tuh haa pic lama time aku nangis then tak perasan adik aku snap . haha x'DD hmm it's okay saja nak show off . okay back to the topic aku tak paham dengan lelaki sekarang , kenapa suka permainkan hati perempuan hah ? okay aku tahu tak semuaa lelaki , but half of them memang teruk anjing kan . hmm harini dua dari membe terbaik aku nangis sebab DIA yang bernama LELAKI . ya allah , aku paham perasaan kome SCHA CALZINI II | SCYAA HONEY :') aku pun dah rasa apa yang kome rasa . tadi kau misscall aku kan scyaa honey tapi aku tak dengar , sorry weh . aku call kau balik . first time dengar kau nangis . hmm takpe wehh setiap kejadian ada hikmah dan pembalasan nyaa . and also kau SCHA ! kome dua kawan aku kan ? but please i'm beg , korang jangan lah nangis . aku tasuka , bila aku nangis tahu korang memekak gilaa kalah nyonya jual sayur dekat pasar . hehe :'D hmm wehh aku sayang korang , bila jadi mcmnih aku terasa . hmm okay aku actually pun miss KAU juga , jyeah you lah . hee :') hmm but but , taktahu nak buat macamana , dekat semua orang aku cakap benda yang sama , sampai korang letih dengar cerita aku kan ? haha pergi sekolah jeh mata rupa satu malam kerja bengkaknyaa . hmmm sumpah rindu kau . i'm try to forget you , but ada jeh setan mengacau . okay hmm my tears non stop flowing , but apa boleh buat kan . terpaksa orang kata ini DUGAAN . hmm tapi kalau lah aku tak add kau ! aku tak wall kau ! aku tak kenal kau ! tak kasi number phone dekat kau ! takdenyaa semua nih jadi . ya allah terseksa gilaa bila teringat dekat kau . hmm tuhan jeh yang tahu apa aku rasa sekarang . hmm takpee tuhan ada dengan orang yang dalam kesusahan kan :' ) heee and anyway nak thankss sangat dekat bapak kitaorang yang selalu ada dengan kitaorang iaitu AZRUL VILL II heee thanks sebab pujuk scyaa . hmm and YOU ! i just want you to know , that i always miss you :' ) heeee and to azzim ILOVEYOU . haha hmm schaa and scyaa esok dekat sekolah kita nangis puas-2 k ?  aku sayang korang . and bestie's aku kechik comel si NYNA RAZMAN nihh nak say congrate's sikit . haha dia dah ada boyfie . glad to see you happy :') hee tamo nanesnanes dah . haaha iloveyou comel <3 hee okay dah malam , nak tolong kakak buat biskut raya . kbye C|;


lot's of love
   anyss turner : )