profile chat entries credits +follow home



Sunday, August 14, 2011@8:34 AM
hellooooooooooooooo 

hei peeps dah bersawang aku punya blogg setelah sekian lama tak meng-updated . haha so how's life ? err ' haha okay lah . hmm makin sesangat lah teruk kan kan . haha perangai yang makin menjadi-2 haha . hmm okay lepas habis trial straight 5 hari kot aku tak datang . haha xD gilalah ! cikgu KH pulak asyik text aku tak habis-2 dengan folio nyaa . semua intan punya pasal cause kasik number aku dekat dia heh :3 lantak lah . huh semenjak beberapa harini , aku tak tido malam . haha alasan bagi dekat ibu nak sahur terus . then pagi pun tidur 3jam . haha terasa sakit jugak buat benda bodoh macamtuh . haha kepala ya allah haha rasa macam nak potong . sakit babes nya , mata jangan cerita lah bengakk nya . haha ! tapi taknak cakap dekat abah , nanti abah bising . haha tulah banyak sangat benda aku pikir kan ><" haih . tapikan tapikan aku baik puasa ontheway full haha . takpe yang tertinggal nanti kita ganti . hekhek . and sejak beberapa hari nih jugak semua sakit nak datang . takpe aku terima jeh . bak kata orang tuh nama nya DUGAAN kan kan. hmmmmm actually miss KAU ! haha LOL apa pulak nih -_________-"
haha entahlah , tapi memang betul pun . hm dah try tepis feeling mcmnih tapi .. okay ! forget about it ! back to the topic , hm okay semalam aku tak sengaja terlawan cakap ibu . huh teruk nya rasa . melawan cakap ibu sebab online , memang teruk . i'm sorry ibu :'/ tak berniat pun sebenarnya . yelah , kalau anys tak online macamana nak stalk page DIA . haha :'D tapi anys janji tak buat dah . hmm life harini dan semalam dan semalam bosan sangat , takde dah orang yang nak text kita mcm KAU . haha dulu sampai pagi kot ^^-" now , huh tak tido pun taktahu nak buat apa , KAU (azzim) pun yang tido awal sangat kan . haha time tulah selalu aku berangan pasal kau siCAPITAL :') haha if aku dengan kau sampai sekarang . errr okay dah merepek . haha LOL takpelah maybe takde jodoh . haha selalu pikir pasal kau T-T heheh still sayang kau kot . hmm and one more thing , sedih sangat dapat membe yang  ambik apa yang kita suka . sakit hati tahu :'( haha okaylah .actually dah rasa malas nak online cause benda tuh menyakit kan mata and ana hati aku jeh . hmm nak jarang online lah sekrang . tapi mesti rindu kau kan kan . hee hm takpelah , kau ontheway nak DIA balik kan  ? don't worry i'll pray for it :') heee hm okaylah i gtg selamat malam dunia ! and and ILOVEYOU BABE'S 

lot's of love
      anyss turner :)