profile chat entries credits +follow home



Friday, September 23, 2011@2:03 AM
assalamualaikum :)
fuhh fuhhh * berhabuk habiss blogg nih kan . haha al maklumlah dah jarang online kan . hehe . hmmmm okay banyak betul perkara yang berlaku sepanjang tak online nih ><" haihh hmmm aku boring gilaa lah weh . relationship takde | membe lupa aku haihh . aku rindu semuaa tuh hmm . KAU pun dah hilang . since aku break dengan dia, kau terus ignore and tak text aku . GREAT suka gilaa . hmm aku rindu semua tuh sangat :'( kenapa terjadi sekelip mata jeh . okay bestie aku kata dugaan . aku terima , tapi kenapa lama gila . haihh hmm haha everyday cegini sampai bawah mata dah macam black metal dah . hahaha x'D hmm entahlahh ! ARGHH ! sumpah boring gilaa . wanna know something ? tiap tiap hari aku text dengan lessboe aku lah (SCYADOMO) haha great habis kan . asalkan ada orang teman aku yee dok ? heeee hmm rindunya dekat kau :'/ haihh . lagi 11 hari jeh nak PMR . weh cuaknyaa ><" aku takut , apa nak buat nih . hmm aku study tak masuk apa pun . GOD help me please :'( what i'm gonna do . aku tak focused langsung kan . apa kene dengan aku nih -.-" hmm now yang aku tahu , makan tengok tv termenung haha x'D terukkan . malam tak tido . nak jadi apa ? kelawar ? haha . dekat sekolah baru nak tidokan haha . hmm and nak admit sesuatu , aku misssssss KAU sicapital H gegillaaaaaaaaaaaaaaa ! and kau kau bestie's :') aku rindu gila gila kau .  hmm kayy haha puas . hmm akuRINDUkorang . kbye .