profile chat entries credits +follow home



Sunday, September 18, 2011@8:35 AM
haii :D 
haha cepat betul dah nak update yang baru kan kan . haihh haha actually bosan and got nothing to do so sebab tuh nak update jeh kerja nyaa . lagipun got 2weeks left nak PMR . haha cuak nyaaa . tapi kenapa aku tak dapat nak focused ? ya allah tolonglah :'( aku tak kuat sangat sekarang . hmm huh aku taktahu apalagi yang dapat nak kasi aku semangat . yang aku tahu nangis jelah bila tak dapat nak setle kan probs . haha memalukan jeh right ? ><" macam kanak kanak . haihh hmm pk kan KAU KAU and haa KAU . haihh takpee aku cubaa buat yang terbaik . so maybe the best way kene jarang online lah . ibu pun dah bising nih . haha naik nanah telinga nih . haiyaaa . it's okaylah seorang ibu mesti nak tengok anak dia berjaya kan ? haha i'll try my besy kay ibu :') hmmm lapfchiuu ! hahaha heee hmm sebenarnya kan tadikan tadikan (banyak nya kan -.-') aku stalk page someone nih . pic dia dengan bf diaaa x'D wehh sweet nyaa . jealouse aku . caption bawah tulis ' iloveyou biy <3' huh teringat benda yang lepas . haha past is past , right anys ? haha hmm okaylah i gtg now . hee bubyee loveyou guys :')