profile chat entries credits +follow home



Sunday, September 11, 2011@11:24 AM
heii assalamualaikum :)
haha just nak kasitahu korang sikit nihh haa . aku dah jarang online tau tau , cause ibu dengan kakak selalu marah aku haa tak reti nak study -.-" okay kali nih akan ku ikut kata kata mereka . hmm gonna missyou bloggie and and facebook saya :') it's okay aku boleh online jugak nanti kan . just tunggu aku jeh okay facebook ? haha hmm and also gonna miss nak stalk page korang . haha x'D takpee nanti aku dah online aku stalk habis-2 haha . hmm melalui facebook aku dapat ramai kawan yang banyak advice aku . thanks guys . especially NYNA RAZMAN . haha kita kenal dalam fb jeh kan ? tak jumpa pun lagi . haha takpee tunggu ye nanti kita meet dating puas puas tau . hehe and imissyou so much :'* heee . hmm azzim it's okay ada phone lagi yang nak contact . but nak story sikit pasal diaa , dia dah isi borang asrama penuh :'( so he gonna leave me .hmm takpelah . untuk masa depan dia kan . haha hmm and YOU ! i missyou haha . hmm takecare tau tau . and if free text lah i . and baru i tahu i tak dapat lupakan you :'o , i'm sorry . and if anything ada problem ke apa , just text okay . i sentiasa ada :') heee  klah goodnight peeps <3 loveyou .
P/S : scya domo and and scha calzini II thanks cause always and tadi ada masa time aku nangis and terpaksa mengadap muka buruk aku :'D haha AKUSAYANGKORANGLAHBESTIE'S <3

lot's of love 
anyss turner ;)