profile chat entries credits +follow home



Saturday, September 17, 2011@9:25 AM
heii what up guyss :D
hee taktahu nak buat apa malam macamnih . haha hm phone pun dah tak bunyi macam dulu lagi . boring | rasa sunyi nak nangis semuaa ada . hmm actually aku dah clash dengan MUHD AZZIM BIN SHAMSUL ZAMRI :') i'm sorry bie . dah tak tahan dengan relationship kita mcmnih . huh takde jodohkan . haha kita couple 1bulan and lagi berapa hari jeh nak masuk dua bulan kan ? haha mcm-2 kita dah planning . haha hmm :') i'm sorry , nampaknya i bukan lah gf yang terbaik buat you . tapi memang tak nafikan , even kita dah clash i still rindu you . hahaha gila -.-" topiknya bermula dari DIA . haha takpe tak salah kan kau pun , aku pun terlampau back up kau sangat sampai aku clash dengan bf sendiri . haha benda dah lalu baik aku tutup mulot . hmm 16september kita calsh . semuaa suruh kita setle leklok . tapii dengan attitude you mcmtuh i takboleh nak ubah apa . hmm i hope you paham . haha hmm now memang i mengaku SUNYI itu jeh yang ada :') tapi nak buat macamana it's all my fault right ? takboleh nak salah kan sesiapa . haha hmm kau pergi tinggalkan aku . and KAU ignore aku still macam dulu . and aku still tunggul yang suka menunggu . haha kesian dekat aku sendiri . it's okay dah biasa :') kawan ? hmm thanks AIMIE FADILAH II yang memang selalu support aku and bagi aku semangat that day . haha tengah nangiss baca chat you tuh terus bagi i rasa semangat sikit . thanks aimie <3 haha hmm yang lain ? aku taktahu hilang mana . aku memang patung :) bila susah kau cari , bila senang kau campak tepi . aku tahu aku takde perasaan . AKU TAHU AKU SIAPA :') thanks guys . hmm pape pun nak mintak maaf dekat azzim . and thanks cause selalu buat hari hari aku . iloveyou guys .