profile chat entries credits +follow home



Sunday, September 4, 2011@7:01 AM
TROUBLE MAKER 

haiheihui peeps ;D
okay now 4/9/2011 huh means now raya keenam right ? hehe pejam celik jeh kan ? baru 7hari yang lepas aku update pasal raya tuh kan :) haih dunia dunia . haha . okay actually nak mengadu sikit nih ;( 'ESOK SEKOLAH' hm ayat tuh aku taknak dengar langsung . bila dengar jeh ayat tuh aku teringat lah PMR bagai . haihh but people always said , it's part of our lives . so what can we do right ? huh and actually i have another problem . bermula dari orang sekeliling aku . ramai sangat aku tengok dah berubah T.T kenapa ?! apa salah aku ? huh hmm family ? urghh memening kan jeh -.-" aku tahu , akulah punca diorang marah . i'mm a trouble maker ><" sorry guys ! huh membe ? jangan cerita lah kan . memang sial buat perangai kan . kau  CAPITAL A aku rindu gila dekat kau . dah lama tak text aku . rindu gedik comel kau . haha x'D hmmm and kau yang always aku rindu jangan cerita lah . selalu buat aku jealouse kan :'( dekat fb bagai . haih . aku nak try rapat dengan kau mcm dulu balik . tapi kau selalu macam mengelak . bila aku online kau offline . kenapa :'( sometimes kita otp kan ? tapi kau mcm malas nak cakap , lawak kau pulak kekadang buat aku rasa nak nangis rindunya aku dekat kau yang dulu . huh takpelah . bestie's aku ada bestie's baru so memang for sure ignore aku habis-2 . aku terasa sangat ! aku text pun reply setengah jam kemudian . kenapa tak reply esok jeh -.-" and kekadang memang tak reply kan . nice gilaaa , huh ! takpelah . i just want you to know that i miss you so much and aku hargai persahabatan|hubungan kita :') 

lot's of love
   anyss turner :)