profile chat entries credits +follow home



Monday, November 14, 2011@4:53 AM
Hai

Hai you :' ) 
Haa Haa yang paling handsome tuh . Hehehe sihat tak ? Dah makan ke belum ? Tengah buat apa ? Haihh rindu sangat dengan kau nih T.T" Mana kau pergi aku pun taktahu . Hilang lenyap macamtuh jeh kan . Aku text satu apa pun tak reply . Entah sihat tak -,- I'm very worried about you . Haihh iyaa pun jangan lah lenyap macamtuh jeh . 2 days left kau nak continue study kan ? Hmm tapi text aku pun tak . Nanti kau dah busy mesti dah takde text text aku dah kan . Fuhh ! Imiss you so badly :' ( Hmmm sokaylah , just wanna say goodbye . Takecare and jaga diri kau okay . Kalau demam please i'm begged makan lah ubat . Jangan jadi degil-2 macam sebelum nih :'3 Takde aku dah nak paksa kau makan ubat . Accept if kau jumpa gf baru kan kan :'D  Hmmm okay ! Seriously aku cakap , bestie's aku semua kata one day kau akan ignore aku cause kau dah masuk balik alam study and for sure ada SOMEONE , kan ? Cause mesti lagi ramai gurgirl yang cun comeii comeii yang akan kau jumpa kan . Aku menidakkan kan kata kata d'org tuh . Sebab aku kata kau tak macamtuh . But about 20% mengiyakan benda tuh . Yelahh dunia nih luaskan . So macam macam nak jadi pun kita bukan nya jangka kan ? Haihh . Sumpah rindu kau <3 Hmm sorry cause failed to make your days like before . Jyeahh tanpa aku kau mesti lagi bahagia kan :' ) Hmm takpelahh asalkan kau bahagia , itu jeh yang aku nak . Hehe kalau kau dah jumpa gf , straight delete kita punya fake relationship tuh okay ? And if anything just text aku kayy ? Aku sentiasa ada dengan kau , and support kau dari belakang . Hehee and that day punya soalan . Still remember tak ? Sorry time tuh aku segan sangat nak cakap dengan kau :'/ heheh sokaylah nanti aku sent text jeh okay . Heeee hmm aku simpan ayat last kau text aku yang ' I REALLY LOVE YOU ' ayat tuh memang selalu naikkan semangat aku hari hari . Thanks cause selalu sebut ayat tuh dekat aku . Haha tapi aku taktahu lah ayat tuh betul betul bermakna atau tak kan . Yelahh hati orang kita bukan tahu . Hehe apa pun aku sayang kau tau tau x'D hmm ingat tuh ! haihh beratnya . HAHA
takecare okay ? BUBYE :' )