profile chat entries credits +follow home



Thursday, November 17, 2011@9:31 PM

Whadd up ! Heii minahh ;P
Haha wehh ini post memang straight untuk kau kau and kau kau . Haha aku taktahu kenapa panas hati dohh dengan kau . Tunggu masa jeh tahu . Aku tak pernah usik pasal kau sejentik pun . Panas doh bila mata ni sendiri yang mengadap ayat kau tuh . Haihh actually tak terasa langsung pun dengan kau punya kutuk kutuk bagai tuh . Watdunno dah kan : ) Tapi agaknya rasa dah dua kali benda mcmnih terjadi . Kali ketiga jadi aku takkan kasi muka dah lah . Eh ehh sayangg ? Kau beware kayy ? Kau harus tahu ramai anti dengan kau yang kononya apa tuh ratu hot sangat yeee . Heeeee watlekk derr mati dalam kubur bukan d'org yang bantu kau bersoal jawab dengan malaikat tau . Sumpah fed up dengan perangai kau . Haihh astaghfirullahalazim anysss -,- Aku hope kau stop lah kutuk kutuk aku and orang di sekeliling aku tuh okay kawan ? Karang agak agak kau jugak yang sakit . Aku bukan gangster yang cuba tunjuk lagak atau sesiapa . Tak puas hati betol lai datang rumah . Aku 24hours kat rumah jeh pun okay sayangggg . Mehh muahh sikit 'muahhhhhhhhh :*
Salam .