profile chat entries credits +follow home



Saturday, December 24, 2011@3:22 AM

24/12/2011 dah masuk beberapa hari kita saling tak menghubungi :'( SUMPAH DEMI ALLAH aku teramat rindu kan kau. Takde siapa pun tahu betapa peritnya rindu aku nih. Haha jyeahh sapatotnya aku tahu, aku dah tak patot hope apa-apa dekat KAU lagi, cause kau dah taken kan? Yesss but aku nih bodoh asyik terpikirkan kau, sedang kan kau dah bahagia dengan gf kau kan :') Takpe itu yang aku mahu. Melihat kau kecomelan kau senyum tuh. Haha itu pun dah cukup buat aku. Nak tahu tak, setiap hari aku nasihatkan diri aku supaya lupakan kau! At least try kan? Hehe but entahlah takboleh kot :'P Malam tadi aku baca balik text kita dari first kita kenal. Tapi sikit demi sikit aku buang. Aku rindu kan segalanya tentang kita :'( Suara kau yang comel habis tuh. Haha ingat lagi tak time gayut dulu nak sebut ILOVEYOU pun malu-malu, kene kira baru nak cakap. Haha hati ni jeh yang tahu betapa perit and rindunya rasa dekat kau. Aku tahu selama nih kau dengan aku just pura-pura jeh iloveyou semua. But it's okay aku paham hati orang kan? Kita takboleh paksa. Kadang-kadang aku terasa aku teramat lah bodoh sebab hope dekat kau. Masuk januari nih tepat setahun aku tunggu kau. Macam-macam dah aku buat supaya kita dapat balik macam dulu, yelah cuma kau jeh takboleh terima. Tapi tak semuanya salah aku kan? Before aku tersalah langkah memilih DIA, 3bulan aku dah tunggu kau dulu. Time couple dengan DIA pun aku tak rasa hati aku dekat dia. Cause terlalu sayang kan kau. Cuma kau yang mula berubah selepas jumpa pegganti baru. Kau pernah tercakap dalam IM tuh yang kau banyak tanggung beban. Yee aku lah punca beban, takpe biarlah aku mengalah. Aku cuma nak kau tahu, AKU TERLALU RINDU KAN KAU :'(

lots of love
  anyss turner :')