profile chat entries credits +follow home



Monday, December 12, 2011@2:47 AM
Hai assalamualaikum what up peeps :)
Okay tengah bosan ni tahap nak M'. Taktahu nak nak buat apa, so keluar rumah ingat nak release tenshion walaupun dalam keadaan hujan. Hehe seronok jugak main hujan tadi :') Demam? aaahhh ! Let it be, bukan ada siapa nak ambik kisah aku sakit nak mati apa pun kan . Hehe jalan kaki sorang-2 tengok keadaan sekeliling. Last-2 decide nak pergi cc, cause internet dekat rumah pun dah kene cut down. Haihh nasib-2, ibu kata pindah rumah baru, baru log in balik. Memang lama lah kan nak tunggu pindah rumah -,- haihhh takpe tunggu jelah. Online pun menyakitkan hati jeh right? Nampak itu ini, ada bestie dekat fb pun bukan nak tegur. So better duduk sesorang. Haha okay seriously aku cakap hidup sekarang macam sorang-2 dekat bumi nih, yang mana hanya family jeh ada dengan aku. Bestie mana hilang pun entah. Dekat dengan aku mengadu macam-2 dekat aku bila susah, but dah senang campak jeh macam orang campak patung terbiar dalam tong sampah. Haha itulah topic harini memang pun berkenaan dengan 'TAK SEMUA MEMBE BOLEH PAKAI' aku tak mention kan sesiapa. Pandai pandai faham okay awak awak sekalian. Haha rindu korang korang yang dulu sesangat. Rindu time kita lepak. Rindu baling tepung bila birthday kawan. Segalanya lah aku rindu. Haha but jyeahh manusia cepat sangat berubah. Semua dah hilang entah mana entah. Aku nih jeh yang rindu semua tuh kan? Kesian anyss T.T hahaha. Haihh miss AWAK jugak and and superman . Heheh perasan gegila. Yelah aku nih jeh tunggul yang still meng'hope memacam. Haha it's okay aku tengah mencuba paham diri aku sendiri. Wanna know something yang aku sendiri tak sangka, kredit aku ada rm0.50 nak habiskan tunggu 3hari. Haha hebat tak? Nampak sangat sunyi tahap sial phone aku kan. Takpe lepasnih nak campak dah phone tuh, hehe takmau pakai phone aah! Habis cerita, hehe. Okay seriously imissyou guys :')  kboiiii.