profile chat entries credits +follow home



Tuesday, January 3, 2012@3:22 AM
Haiheihui Assalamualaikum :')
Happy New Year Guys! Haha dah terlambat right? It's okay malam new year pun tak celebrate choyy, cause berulang alik pindah rumah. So buat countdown dalam kereta jelah. Haha kelakar gila ><" But sokay jadi satu kenangan buat aku. Okay 2011 dah pun berlalu. Sedih teramat sangat cause terpaksa tinggal kan kenangan yang lalu. Okay banyak sangat kenangan tuh :''P Takpe diari kan ada? Still boleh baca. Hmmm Jyeahh new life. Actually baru balik dari hang sempena harijadi Kechik dengan ili adik dia syafik kamil ahmad faris luqman waa and yang lain lain. Haihh penat gilooo then teman kakak pulak nih pergi salon. So sempat lari kejap ke cc. Haihh dah lama tak online. Hmmmm okay 2012 A New Life Begin :') Aku terpaksa lupakan kau. Jyeahh itulah benda yang paling teramat berat buat aku :'( But apa boleh buat? Nasi sudah menjadi bubur. Aku taknak ganggu hidup kau dah langsung taknak. But kelmarin terlepas jugak text Imissyou Babe dekat phone kau kan? Sorry malam tuh aku nangis cause rindu kau, hikhok ><" Aku promise tak buat dah. Kau dah ada dia, buat apa lah aku nih nak terhegeh lagi dekat kau kan? Bodoh nya aku. Takpe jodoh semua di tangan tuhan. Satu hari nanti pasti aku temu jodoh aku jugak. Hehehe Aku hope kau jaga diri okay? Aku rindu kau gila, kau tahu tak perit nak tanggung rindu tuh T.T" Haha kau dah bahagia so taktahu pun. Hmmm! Aku sayang kau babe hehe. Aku akan lupakan kau! And buat life baru :') But nih bulan januari confirm aku takboleh lupakan kan kenangan nih. Still ingat januari last year kan? Hmm tercatatnya segala dalam diari :') Aku takkan pernah lupa segala about kita. About orang Kuala yang curi boxer kau and abaout ada gay kiss neck kau dekat cc kan? x'D Sumpah kelakar nak mampos kau cerita time kita gayut kan ? Haha haihhh okay the end of our story :') Aku sayang kau babe. And about kau yang mana aku anggap bestie dunia akhirat aku RINDU KAU ! kau dah berubah sepenuhnya :'( Mana kau? Aku text haram nak reply, nak call asyik adik kau jeh angkat. Taktahu lah apa salah aku. Takpee aku hope kau bahagia dengan life kau yang macamtuh. Maybe lepasnih aku berubah sikit. So no more anyss yang dulu. Sumpa aku rindu KITA. Hidup sorang pun tak mati :') Aku nangis pun kau dah takde macam dulu. Takpee sentiasa mendoakan kan kau. And also imissyou guys. Korang yang mana pindah tuh takecare okay? Panjang umur kita jumpa lagi. Kboiii :'p


lots of love
anyss turner :)