profile chat entries credits +follow home



Wednesday, January 11, 2012@12:38 AM
Heii peeps whadd up ;P
Hikhokkk lama gilooo ehh dok online kan? Hahah keluar dah bahasa perancis aku -,- Haihh busy sikit sekarang. Okay now sekolah memang dah mula lama dah. Haha bolehlah. Kita dah ada semangat nak belajar nih ^^ hebat kan? But now banyak kawan yang hilang cause tukar sekolah ;'( Sokay korang takecare okay. Haha kita pun nak tukar sekolah jugak. But tak terpikir pun lagi, hewhew ;3 Okay huh takde apa pun yang special buat masa sekarang. Life still normal seperti sedia kala. Kelas kitaorang got a new freshie :) Nisa nama nya. And from shah alam. Hehe welcome to Smk Seri Ampang. But aku lebih rindukan kelas lama aku, yang mana semua budak nya memang gilaa betul! Haihh sokay, asalkan bestie aku stay dengan aku, hikhik. Hope dapat jumpa korang. Okaylah, i've really miss you guys <3