profile chat entries credits +follow home



Tuesday, February 7, 2012@12:41 AM
Haiheihoi whadd up babe's :P
Hee okay actually ada satu story ni haaa haha. About pergi hang out dengan bestie saya d Mc'D. Serious that day memang suck gilaaaa ooo -,- Taktahulah apa masalah nya harituh mood kejadah semua hilang starting tunggu si CAMO tengah panas tuh haaa. Haha memang penatlah kan, almost sejam jugaklah tunggu dia. Dengan kehulur hilir bagai. Haha sokay then boleh pulak dalam aku tengah takde mood tuh kitaorang asyik gaduh berlawan mulot jugak. Haha pikirkan balik kelakar pun ada. Sekejap dekat mc'd sekejap dekat burger king. Haihh tak paham aku. Lastly malas gaduh punya pasal masing-masing confirmkan dekat mc'd. Haha then buat kerja bagai. Lepas sejam macamtuh. si Capital ajak dia webcam. Okay just go on jelah kan. But aku nak pinjam lappy dia kejap nak online . Dia kasi. Sicapital Im tanya scyaa mana. Okay watlekk watpeace haha okay aku bagi korang webcam. But perlu ke aku masuk sekali. Haha memang takde mood tertengking dekat siCAMO. Seriously i am so sorry :3 takde niat lansung. Tulah kau paksa aku lagi. Haihhhh -,- hmm haihh dengan sepantas kilat airmata aku pun mengalir dekat tengah mc'd tuh. Kahkahkah! Lawak babi nya. Kau pun dah kelamness tanya kenapa. Haha so sorry actually aku ternampak siDIA , then rindu that's why lah aku nangis. Haha handsome betul dia harituh. Nak call dia but number pulak takde. Haihhh hmm sokaylah hope sangat dia tahu yang aku sayang dekat dia <3 amin :') Okay and Fyi saya dah berelayy dengan bestie saya <3 Aummmm SHASHA FATHIAH nama nya. Tuh pic yang dekat atas tuh. Iloveyou babyyy . Haha *gedik. no one can take her from me, get it? Okay great. Haha :P