profile chat entries credits +follow home



Wednesday, February 1, 2012@2:10 AM
Heii peeps whadd up :P
Heee lama dah tak update blogg kita kan kan? haha. Hmmm rinduu ni! Haha so harini nih macam biasa. But ada special nya sikit with may lil'best SCYAA DOMO <3 Haha okay pukul 4 dia call aku kata dah sampai tempat yang kitaorang memang planning nak pergi. Aku yang dengan baru bangun tidur tak mandi lagi dari balik sekolah nya punya lah kelam kalibut kan. Semua sebab siCamo tuh haaaaa ;O Haha tunggu kakak aku habis solat, then go depan billion. Haihh elok aku dah sampai boleh pulak dia ajak pergi bank nak bawak keluar duit. Cekodok punya budak -,- Dah sampai bank pun teragak-agak lagi. Haha dengan pakai tudung labuh nya dah macam ustazah aku tengok. HAHAHA. Haihh kelakar gilaaaaa! Haha weh camo and one more thing aku nak kasi advice sikit, aku tasuka tengok kau sedih tau gedik! Hmnmm dekat sekolah dah macam mati laki dah kau T.T
 Haha sikit sikit ATA. Haihhh sayang sangat pun dekat laki kau tuh kan, sampai terlelap kejap pun cakap dekat aku yang mimpi ata bagai, tak paham aku. Haha but tarikh semalam 31/1/2012 memang aku takkan lupa. Kau lepak rumah aku petang cause aku tak datang sekolah :P Haha kata nya rindu, taktahu lah betul ke tak -,- Haihh but budak sekolah pun cakap macamtuh, betullah tuh. Haha then kau ada sedikit misunderstanding dengan ata, touching teruk gilaa lah! Sampai campak phone , haihh aku yang jadi mangsa. To ata : lain kali jangan bagi scyaa marah tau nanti anyss yang kene -,-Haha boleh pulak dia buat gila dengan aku semalam main pukul-pukul dengan bantal, sondoi nya perut aku. senak babinya. Dah macam kerbau aku tengok kau semalam, BHAHAH xD haha apa apa pun Aku Sayang Kau BESTIE :'P And actually nak admit something. Tiba-tiba semalam aku miss someone yang pernah beriya mintak couple dengan aku dulu, but aku reject :'( Haihhh tidur termimpi dia kot. Hmmmm Weh aku rindu kau nih </3 haihhh hope kau tahu.