profile chat entries credits +follow home



Tuesday, February 14, 2012@6:55 AM

Heii yaww peeps :P
Fuhh bersawang blogg kita. Haha nothing yang special. Actually 14/2/2012 bak kata orang valentine's day right? Haha abah kata dosa if celebrate semua kapiak tuhh, hewhew :3 But yang special nyewww esok anniversarry ibu and abah. So 'HAPPY ANNIVERSARRY YANG KE-23' guys. Seriously anyss sayang korang :') Hope relationship ibu and abah sampai bebila kayy? Muahhh :*  But yang sedihnyaa dihari valentine's saya still single :'/ heeehokk! Haihh saya sayangg siDIA sebab tuh taknak couple lagi. Hehe Ehh kau jangan sedih tau tau. Aku sayang kau and always ada dengan kau :'P Heheh and kau duaorang sorry cause reject harituh. Haha seriously aku takde mood nak couple lagi. And kau biyy thanks paham aku okay :') Aku sayangg kau. Hehe btw semalam aku kene marah dengan kakak cause terhilang kan memorycard phone dia. Sumpah sedih woooo. Aku mintak maaf kakak. Kau bising macamtuh jeh kan, thanks sebab tak pukul aku . Haha aku rasa kalau itu memorycard aku confirm aku dah mengamuk gilaaaa :'O But sokayy aku akan cuba cari or ganti balik. Heeee and FYI aku rindu nak pergi sekolah. Dah 5 hari tak datang sekolah nih cause holiday sakan harituh dekat penang. Haha sian camooo rehat sesorang. Esok kita main gila okay, lepas rindu nahhh. HAHAHA and and wanna know something? Abah kata maybe jumaat or khamis nih pergil lagi. YEAYY ! hahaha tak sabar nak lepak depan club tuh <3 Bubyeee camooooo :P