profile chat entries credits +follow home



Iloveyou guys :)
Tuesday, February 21, 2012@3:52 AM

 
Heii peeps whadd up :P
 Heee actually got a story here! Heeeeee saya dah kembali pada life saya yang dulu. Ya allah terima kasih sangat-sangat cause dah tunaikan apa yang aku impikan selama ni :') Huhhh i've got my old bestie, and dah dapat apa yang aku nak. Haha Okay nak dengan korang macam dulu balik. Yesss! Kita memang pun dah macam dulu balik kan kan? Hewhew iloveyou guysssss </3 Heeeee muehhmuehh :*  To camoooooo ;O Don't worry you always and forever always my bestie's <3 Sayang kau jugak gilaaaa. Haha hehh okay tadi lepaking rumah ain and schaaa whoaaa gila kita tak ubah macam dulu, campur dengan kepala hotak camooo nyew kan. Hahaha aweshomeeee shangat ><" hahaha. Sumpah loveyou guysss. And intan pulak memang dah hampir tiap tiap hari lepak dengan aku dekat sekolah. Haha seronok nyaaaa harinii. Hmmm and KAU heeeeeeeee ;D iloveyou! *gedik* haha. Angau dengan kau ni. Errrr' semalam kata nak mandi then sampai malam langsung tak reply text aku. Goshh serious resah gelisah dah ni. Haha sorry ternangis sikit :'P haha hmm then kau text kata phone masuk air, fuhhh! Legaaa sangat. Haha btw imissyou giloo and aku sayang kau. Hewhew ;3 Okay lagi beberapa hari jeh nak masuk exam penggal pertama , so sebabtuh lah rarely on sekarang. Hehhh ;/ Hopeee aku dapat jawab. And fyi, kata si kakak if aku dapat bawah number 5, BB keluar. Perghh! Hopeee sangat dapat bawah number 5 haha. Aummmm nanti boleh bbm yee dok? 
Haha okaylah taktahu nak type apa, tengah blurrr, grrr" Haha kboiiiiii ;*


.