profile chat entries credits +follow home



You're the only one :')
Friday, February 17, 2012@2:17 AM

Kau Kau Kau yang memang aku sangat sayang dan anggap sebahagian dari hidup aku satu masa dulu. Heee hmm but aku kehilangan semua nya tuh :') Actually korang bukan ambik tahu semua tuh kan. Hehh sokay, bagi aku benda tuh penting doh. Hahaha :'P Ehh nak tahu satu story kelakar tak? Aku tiba tiba rindu ex aku doh. Taktahu pasal apa. Haha ingat time kitaorang date. Atototo sho shuwit <3 Haha time balik sekolah dia jumpa aku then jalan keliling taman, balik tuh dia kiss aku. Auwww* omeyy gilooo eh. hahaha Entah date dengan sweet sangat. Even dia pernah menipu aku kan. Haha that day pulak terserempak dengan dia. Goshhh! Airmata jeh yang dapat aku keluarkan, dah tuh takan lah pulak nak pergi kat dia cakap aku sayang dia pulak, mahu nya dia kata aku gila. Haha sokaylah semua date kita yang sweet habidtuh. Aku dah anggap sebagai kenangan terindah buat aku :') and i'll keep it in my diary. Kahkahkah ><" Okay story about orang yang aku sayang, siCAPITAL H. Buat beberap hari ni, dia memang buat aku macam orang gila angau bagai lah. Haha dia kata dia sayang aku :') Kitaorang keep texting wooo sekarang . Hope benda tuh sampai bila-bila. Hehe aku sayang dia <3 Bila nak couple pun entah taktahu. Haha terbaca blogg dia jealouse juga aku, Haha. Sokay hati orang kita tak boleh terus-terusan nak paksa, right? Hewhew aku always tunggu kau bie :') And about kau capital R' sorry buat kau kecewa. Aku takboleh nak accept relay dari kau. Aku sayang dia <3 Haha sho showi kayy? Hmmm kita jadi bestie tau tau. Hehe :'P And about my ex bestie dulu, tadi dia IM akuu. Dia kata dia rindu aku. Cewohhhh aku lagi rindu kau setinggi superman terbang, hebat dok? Hahaha hari isnin kita nak TERGURING balik , hope aku tak malu malu. Haha akd to camooo thanks a lot cause always ada dengan aku tak kira aku susah or senang. Kita selalu main dekat sekolah kan? Btw nak admit dekat sini, yang kau pukul aku sakit ;'( heeehokk! But aku sayang kau lebih budd :* haahaaa. Intan ? Kita pun dah macam dulu kan? hope hidup aku macamni sampai bila-bila <3 Amin.