profile chat entries credits +follow home



Wednesday, March 21, 2012@4:50 AM
Assalamualaikum, hei peeps whadd up :)
Heeeee bloggiee imishhchu! Lama tak update blogg dah kan. Hee agak busy sekarang. Online pun pakai phone jeh sekarang. Now jeh baru dapat nak spent time dekat CC ni haaa. Heee okay actually nak bagitahu pejam celik pejam celik esok masuk nya tarikh 22/3/2012. Means aku dengan DIA dah one month! Ohhmaii :P Heeeee Iloveyou shoo much sayangg <3 Jyeahh taktahu aku happy sangat even bagi orang 'alaa baru sebulan nak kecoh' Haha aku kesah apa. Aku happy cause dapat still and stay bersama dia lagi :') Iloveyou iloveyou iloveyou :* Hee thanks awak cause dah paham saya selama nie. Even gaduh masing-masing nak beralah kan. Hehe omeyy jeh kita. Sayang bie sangat ooooo! And about our relay di FB takesah pun nak buat bila. Asalkan kau always dengan aku. Aku paham situation kau sayangg :') Heeeee sayang bie sangat-sangat muahhh. Happy Aniversarry one month sayangg <3

 Haii awak :') Yeass bestie's saya suatu masa dulu tuh. Yee saya tahu awak lelaki. Tapi awak baik dengan saya ooo. Heeee saya rindu awak woii. Nak gelak macam dulu. Haha dah ada gf sombong bebeno ehh sekarang. Kaulah bestie's merangkap Superman aku dulu time belum tibanya Mybabybooo :'P Heee takboleh ke kita jadi bestfriend macam dulu? Rindu lah awak wehh. Hmmm texting pun dah tak sekarang. Sumpah rindu, dah bosan takde gf baru nak rapat dengan aku balik :'( Kau suka buat aku gelak kan dulu. But now grrrrr" Even aku dah bf, but tak salah kan kita berkawan baik macam dulu. Haihh hope kita dapat macam dulu balik, Amin :'(