profile chat entries credits +follow home



Thursday, March 8, 2012@1:40 AM
 22/2/2012 cantik kan tarikh nie? Jyeah memang betul cantik and sangat sangat bermakna buat aku :') Hehe actually it was a day my dreams come true ;B bangga kejap haha. Okay i was totally taken by him 'Muhd Hasifful Akmal' as known as Hasif Elf, hehe. Okay iloveyou :* haha. Tak expect pun yang kita boleh couple kan? But seriously aku sayang kau gila babiiii. Heeeee you're the one and only. Hope relay kita kekal sampai bebilaaaaaa <3 amin. But baru baru nie kita gaduh sikit. Grr semua salah aku yang cemburu tak tentu pasal. But dia stay cool :') Sorry if terbuat bie sakit hati kayy? Hee aku dah paham dia sekarang. iloveyouSayasayangawak :* hehe muahhh.

  Haha seronok kan bila dapat buli or pukul orang? Time tuh lah nak lepas geram yee dok? Haha itulah apa yang aku rasa sebelum nih. But pukul tuh belum tahap dia lagi. Haha actually ada satu freshie dekat sekolah aku. From shah alam, at first tengok perghh budak nih cun hot and not bad. Haha memang hot but dekat sekolah jeh -,- Okay bukan nak kutuk, but ini fact okay. Sumpah meluat oo dengan perangai dia. Aku ada tahap simpati but kalau sampai nak kutuk belakang, perghh sumpah takboleh tahan. Nak comment sangat pasal fashion aku, perbetulkan diri tuh dulu okay? Lepastuh nak kutuk pasal bestie aku bagai. Siapa tidak bengang  kan kan? Haha pakat senior semua pun tasuka dia lah. Great kan? Before this takde pun freshie macam dia. Hampir satu kelas dia kutuk nya. Ikut kami punya plan semua bertalam muka cause nak korek semua secret dari dia. Okay kepala setan nya semua datang dari aku|camo|intan|mokk|atyn|ekin|ban|ochaa|ayraa and senior-2. Haha serious syok gilaaaaa! Saiko kaw kaw then gaduh tadi boleh pulak dia nak nangis. Serious meluat habiss. Tak pikir pulak apa kitaorang rasa time dia mengutuk. Dia nak menganjing sangat, kami menyalak lah :) Hehe sampai bermaaf maaf. Boleh datang dekat tempat aku nak mintak maaf. Errr' pikir nak touch sian pulak dia takde puak -,-" haha okay so now dah setle, bak kata membe aku. Setle lah, lagi sekali dengar pasal aku, jangan tanya kenapa lutut naik dekat muka. HAHA 10kali kau buat baik, 100kali aku punya baik :)