profile chat entries credits +follow home



Thursday, April 19, 2012@8:49 AM
Awak :')
Hurmm hasif? Saya nak mintak maaf diatas semua kesalahan saya yang awak memang pendam and takpernah nak luahkan. Saya mintak maaf sebab buat awak pendam benda tuh :'( Sumpah saya tak berniat. Saya tak tahu pun awak terasa dengan benda tuh. Saya tahu salah saya berLEBIHAN panggilan and layanan dengan someone yang terdekat dengan saya. Now awak dapat tahu, sumpah bila saya IM dia saya langsung takde niat lain melainkan sebagai kawan dan saya takde niat pun nak sorokkan benda tuh dari awak. Okay tadi text dan segalanya terluah. Baru saya tahu kenapa awak sebelum nie. Awak hack acc fb saya, pada mula nya saya agak marah but lepas awak jelaskan kenapa awak hack fb saya baru saya paham. Awak sumpah saya nak mintak maaf. Semua nya datang dari diri saya kan. Saya banyak buat salah dekat awak :'( Hasif, pleasee maafkan saya. Saya taktahu pun yang benda tuh membuatkan awak pendam sorang-sorang. Saya nie seorang gf yang terukkan? Hasif? Saya janji takkan buat dah. Sumpah demi allah saya sayang awak sorang. You're the one and only. Selama nie saya lah segala punca awak takde mood dengan saya, baru saya sedar kesilapan saya. Dan saya berjanji takkan ulangi benda yang sama. Saya sayang awak sangat :'3 Awak jangan cari yang lain okay? And pleasee jangan tinggalkan saya :'( Setahun sebulan saya menunggu balasan cinta dari awak, dan sekarang baru saya dapat memiliki nya. Awak taktahu betapa peritnya hari hari yang saya lalui. Kesabaran saya menunggu awak telah pun berakhir. Kuasa Allah S.W.T siapa tahu :') Saya dapat memiliki awak sekarang, dan saya janji pada diri saya yang saya takkkan sesekali sia-siakan awak hasif :'/ Saya sayang awak, dan kalau boleh saya nak cuba jaga hubungan kita sebaik yang mungkin. Saya harap awak mampu ikhlas maafkan saya. Saya taknak awak pendam pendam dah. Dan saya nak awak tahu, hanya awak seorang teman lebih dari seorang kawan yang paling special dalam hidup saya. Maaf kan saya awak, SAYA SAYANG AWAK HASIF :')