profile chat entries credits +follow home



Tuesday, April 24, 2012@9:54 AM

NURSYAZA NISA BINTI AZRINHUSNI
Weh pundek aku rindu kau seriously cakap :') Bila kau nak sihat weh? Aku mintak maaf harituh cause ignore kau tengah sedih semuaaa :'/ Salah aku. Heee hmm sampai kau masuk hospital kan. Heee serious sorry sangat harituh. Huhh hmm berapa hari laginya kau nak holiday dalam tuh? Cukuplah, aku dah rindu kau pun niee :'( Dekat sekolah aku sorang jeh. Time datang taktahu nak stay dengan siapa. Just depends pada intan dengan mokk if d'orang datang awal dekat tapak perhimpunan tuh baru aku ada membe. Hmm dalam kelas, sometimes bila d'orang jalan or ada cikgu suruh aku kene duduk sorang. Nak tahu tak aku duduk tempat minah tuh. Cause minah tuh duduk dengan Imad. Hurm dalam kelas pun aku tak banyak main. Takde lah orang nak main sondoi perot gendut aku nie :') HAHA. Aku dengan kau banyak main kan? Hee see now kau takde aku nak main dengan siapa? Intan? Dia tahu cubit lengan aku jeh, sampai bengkak nie haa. Herrmm herrm time ERT lagilah  aku terpaksa join ayraa cause takkan nak duduk sorang dekat belakang. Rehat? Haihh lagilah mendap, kalau tak mesti ada kau tanya nak makan apa kan. Haha tadi aku tengok TART TELUR aku teringat kau doh :'( And and story apa bagai aku taktahu nak gossip dengan sape. Intan? Lagi haha banyak rahsia kita takkan nak bukak dekat diaa -,- Cepatlah sihat. And aku hope kau tak apa-apa okay? Kawan cikgu Faridatul ken'e kanser usus jugak tapi hidup tak lama, Sumpah taknak kau apa-apa. Time cikgu cerita tuh tetibe aku /teringat kisah kau :'( Haihh haha hurm takde sape nak nyakat aku pasal admire aku tuh dekat sekolah haha :'P Kau cepat sembuh tau tau nanti boleh masak-masak lag dekat rumah kau. Hehe kau baru pergi hospital kan? Belum pergi jauh pindah bagai, confirm nangis aku haha. Hurmm before birthday aku nak kau dah baik dah tau. Nak dengar kau nyanyi hahaha, plan korang jangan kejam okay :') Hee kau keluar aku buat red carpet untuk kau. Can't wait to see you!
Imissyouu camoooo :/