profile chat entries credits +follow home



Saturday, April 7, 2012@7:43 AM
Sixteen? Yeahh that's me. 2/5/2012 genaplah aku enambelas :)
Heeeeee pejam celik jeh kan? Haihh kadang-kadang terpikir cepatnya masa berlaluu. Kuasa tuhan siapa tahu, right? Hurm okay actually just nak cakap yang aku tersangat rindu life 2011. Haha macam-macam benda jadi. Okay tapi malas nak keluarkan detail -,- KAWAN yeahh itu yang paing penting. Haha tak kira lah stay mana pun. Tapi itu lah yang paling aku rindu kan sekali. If yang stay jauh kita keep calling and texting sharing caring about cerita kita kan. And yang stay dekat pulak, kita selalu hang tak kira lah dekat mana. Malam datang lepak rumah aku, petang pergi padang or oldtown or mc'd lepak. Haha memang syok habis. Tapi lama kelamaan benda tuh lenyap macamtuh jeh. Yang jauh langsung tak dengar cerita, and yang dekat pulak macam-macam perangai --" And know what, sekarang nie aku sorang-sorang. And ada beberapa bestie yang   sometimes pun buat perangai jugak. Haihhh sokay yang penting benda tuh semua tak buat aku mati. And Ryszzzz you're the best bestie ever, even you lelaki and kita stay jauh, you selalu dengar masalah i kan, thanks a lot okay :') Heeeeeee and FYI,  I miss my pendek shooo muchhhhh :* Satu hari tak text GRRRRR. Hmmmmm imissyouuu :'(